Akimbo

"Akimbo" is een avonturenspel dat spelers meeneemt op een epische reis om de inwoners van Turtle Island te redden. Na het vinden van een mysterieuze fles met een noodkreet van de sjamanen van het eiland, besluit Akimbo om op avontuur te gaan en de kwaadaardige draak Fang te verslaan. Met een verscheidenheid aan kung-fu bewegingen, uitdagende levels en een boeiend verhaal, biedt Akimbo een unieke spelervaring die zowel boeiend als vermakelijk is.
akimbo
Games

Op een zonnige middag spoelde er een klein flesje aan op de kust. Gedreven door nieuwsgierigheid onderzocht Akimbo het flesje en merkte op dat er een stuk perkament in opgerold zat.

Terwijl de zonnestralen op het strand dansten, haalde Akimbo voorzichtig het broze papier uit de fles. De woorden die erop stonden, vertelden een verhaal van wanhoop en hoop: “Aan wie dit bericht ook mag vinden, wij, de sjamanen van Turtle Island, staan voor een van onze grootste crises ooit. Een fanatieke draak genaamd Fang heeft zijn krachtige magie gebruikt om de inwoners van ons eiland te onderwerpen. Alleen wij, twintig sjamanen, zijn gespaard gebleven. Maar onze krachten zijn beperkt en we zijn er niet in geslaagd de betovering van de draak te verbreken. We smeken om de hulp van wie dan ook die in staat is ons te helpen.”

Bij het lezen van de naam ‘Turtle Island’ richtte Akimbo’s blik zich westwaarts, naar waar het eiland zich bevond. Hoewel de brief niet alle details prijsgaf, kon Akimbo zich de pijn en het verdriet van de sjamanen levendig voorstellen. Hij wist wat hem te doen stond. Terwijl hij het zand van zijn kleding klopte, voelde hij een vastberadenheid in zich opwellen. Hij kon deze noodkreet niet negeren.

Akimbo, bekend om zijn indrukwekkende kung-fu bewegingen zoals stoten, zijtrappen, achterwaartse salto’s en ronde schoppen, was klaar voor dit avontuur. Zijn reis zou hem door talloze niet-lineaire levels leiden, verspreid over zes verschillende werelden, sommige met elkaar verbonden. Onderweg zou hij het opnemen tegen een reeks vijanden, variërend van ridders en geesten tot steenmonsters, tarantula’s, neushoorns, meeuwen en zelfs bizarre schelpdieren.

Gelanceerd in december 2001, vereiste het spel minimale systeemspecificaties zoals een Pentium II 233, 32 mb RAM en 20 mb HDD-ruimte, wat in die tijd vrij bescheiden was.

Dit avontuur van Akimbo belooft een epische reis te worden, vol actie, mysterie en de ontembare geest van een held die bereid is alles te riskeren om degenen in nood te helpen.

Offerte aanvragen

vraag vrijblijvend een offerte aan voor U project. Laten we samen kijken of we u kunnen helpen